Számok
Sokan tudnak a kicsik közül elszámolni tízig, százig, de ne felejtsük el, hogy nekik ez a felsorolás kezdetben egy verstanuláshoz hasonló feladat.
Ahhoz, hogy a szám fogalma kötődjön az értékéhez is, nem elegendő a számok mechanikus felsorolása.
Igazán egyszerű játék lesz ez, ha a számok felsorolásánál képet is látnak gyerkőceink, méghozzá olyan képet, amit a versike jelenít meg. A játékos kérdezgetés később már magától adódik: "Melyik szám következik a három után?", "Melyik szám áll a hat előtt?", "Melyik két szám között áll a kettő?", stb. Így, ha jól megalapozzuk a számok helyét a képzeletben, a későbbi matekórák gyermekünk kedvenc tantárgya is lehet, és - tapasztalhatod: nem "tanultatok", csak játszottatok autózás, várakozás, evés vagy bármilyen más hétköznapi tevékenység közben. (15 cm)
VÉLEMÉNYEK A KIADVÁNYOKRÓL
"Tetszik az újszerűsége és a gyorsan megtapasztalt fejlesztő hatása!" |
"Remekül használható azok között is, akiknek az ábrázolásban nincs sikerélménye, vagy finom-motorikai nehézségei vannak!" |
"Még soha egyik gyerekem sem mondta rá azt, hogy „én ezt nem tudom megrajzolni".” |
KÉPGALÉRIA AJÁNLÓ
Óvodáknak, iskoláknak tartok országszerte előadásokat, tanácsadást fejlesztésről, kompetenciákról, tehetséggondozásról, problémamegoldásokról. Itt találsz képeket néhány olyan eseményről, ahol ezekkel a foglalkoztatókkal játszunk.
KAPCSOLATFELVÉTEL
Ha kérdésed van, vagy úgy érzed tudok segíteni, hívj fel, írd le gondodat, és én szívesen jövök, vagy válaszolok. A kapcsolatfelvétel űrlapon írhatsz üzenetet, vagy felhívhatsz telefonon: 06/20/590-61-70.